نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

لپ تاپ های شرکت دل به عنوان یکی از قدیمی ترین و البته محبوب ترین برند های تولید کننده انواع لپ تاپ و تجهیزات جانبی آن در دنیا همواره مورد پسند مشتریان و کاربران برای مصارف مختلف بوده اند.

 
این برند از محصولاتی استفاده می کند که کیفیت و کارایی آن بر هیچکس پوشیده نیست و اگر اطراف خود را نگاه کنید در محیط کاری خود و یا دوستانتان یکی از مدل های لپ تاپ دل را مشاهده خواهید کرد.
 
دل به عنوان یکی از بزرگترین برند های دنیا همگام با دیگر شرکت ها سعی کرده است تا لپ تاپ های به روز و با کیفیت و امکاناتی را تولید و روانه بازار نماید.
 
تعمیرات لپ تاپ های قدیمی دل و لپ تاپ های به روز و بسیار پیشرفته ای که امروز توسط این شرکت تولید می شود، همواره باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود.
 
به همین دلیل دل در سراسر دنیا اقدام به تاسیس نمایندگی های مختلف نموده است تا از این طریق بتواند خدمات و محصولات خود را به سرعت و کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار دهد.
 
نمایندگی دل در ایران با استفاده از تیم تخصصی که از سراسر کشور جمع آوری نموده است اقدام به تعمیرات لپ تاپ دل در مدل های مختلف نموده است و در این راه استفاده از ابزار و تکنولوژی های به روز توانسته است بر کیفیت تعمیرات بیافزاید.
 
استفاده از نیروی مجرب ضامن کیفیت بالای تعمیرات
همانطور که گفته شد لپ تاپ های دل مانند بسیاری از برند های مطرح دنیا دارای ساختار خاصی هستند و به همین دلیل باید توسط افرادی که دانش فنی لازم در این زمینه را دارند، تعمیر شوند.
 
تیم فنی و تخصصی که در این مرکز دور هم جمع شده اند و خدمات ویژه ای را در این زمینه برای کاربران ارائه می کنند، از بهترین و مجرب ترین کادر تعمیرات لپ تاپ های دل در کشور می باشند.
 
همه این افراد پس از طی آزمون های عملی توانسته اند مجوز حضور در این مرکز به عنوان تعمیرکار را به دست آورد و این موضوع یعنی تمامی افرادی که به تعمیرات لپ تاپ دل را انجام می دهند از دانش روز در این زمینه برخوردار هستند.
 
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییراتی که در ساختار لپ تاپ های دل به وجود می آید، تیم فنی مورد نظر ابتدا دانش فنی در زمینه هر محصول جدید را به دست آورده و با آن به طور کلی آشنا شده و سپس برای تعمیر آن اقدام می نمایند.
 
همه ما به خوبی می دانیم که لازمه استفاده از دانش فنی برای تعمیر یک دستگاه با کیفیت بالا، استفاده از ابزار و تجهیزات مناسب و به روز می باشد.
 
با توجه به اینکه هر روز شاهد تولید مدل های جدید و مختلف به روز لپ تاپ های دل هستیم، نمایندگی دل در ایران، بهترین و به روز ترین ابزار تعمیراتی را در اختیار تیم فنی خود قرار داده است.
 
به همین دلیل است که با اطمینان بالا می توان گفت که تعمیرات لپ تاپ دل در این مرکز با سرعت و کیفیت بالا انجام می شود.
 
تعویض قطعات و ارائه گارانتی معتبر
یکی از مهم ترین دغدغه هایی که کاربران لپ تاپ های دل در هنگام خراب شدن یک قطعه سخت افزاری با آن رو به رو هستند، خراب شدن کلی قطعه و استفاده از قطعات اصلی و اورجینال می باشد.
 
متاسفانه به دلیل عدم رعایت حق کپی رایت در کشورمان، شاهد گستردگی تجهیزات جانبی و سخت افزاری به صورت فرعی در بازار های مختلف هستیم.
 
برخی از مراکز برای کاهش هزینه های تعمیرات لپ تاپ دل، قطعات سخت افزاری فرعی را به جای قطعات اصلی جا زده و از آن ها برای تعمیرات لپ تاپ استفاده می کنند.
 
این کار باعث می شود تا در بلند مدت شاهد کاهش کارایی بخش یا کل لپ تاپ باشیم.
 
به همین دلیل نمایندگی دل در ایران، سخت افزار و تجهیزات جانبی لپ تاپ های دل را به صورت اصل و اورجینال در اختیار کاربران قرار می دهد تا از این بابت نگرانی نداشته باشند.
 
در انتها و پس از رفع عیب کامل لپ تاپ دل که می تواند مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری باشد، یک گارانتی معتبر تعمیر به مشتریان ارائه می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانند از خدمات مختلف و ویژه مرکز به صورت رایگان استفاده نمایند.
 
البته ارائه این گارانتی تعمیر ضامن کیفیت بالای تعمیرات لپ تاپ های دل در نمایندگی دل می باشد


:: برچسب‌ها: تعمیرات لپ تاپ دل ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کسانی که از مدل های مختلف گوشی لنوو برای انجام امور شخصی و روزانه خود استفاده می کنند معمولاً با یک دغدغه به نام بهترین مرکز تعمیرات گوشی لنوو رو به رو هستند.

با ما همراه باشید تا ویژگی های بهترین نمایندگی لنوو برای تعمیرات گوشی لنوو را مورد بررسی قرار دهیم.

آشنایی با برند لنوو و تلفن های همراه این شرکت

شرکت لنوو که در سال 1984 تولید شده است ابتدا تمامی تمرکز خود را بر روی تولید انواع کامپیوتر های رومیزی و خانگی اختصاص داده بود.

بعد از موفقیت هایی که این برند در زمینه ی تولید وسایل دیجیتال به دست آورد و استقبال مردم از بازار خرید موبایل، متخصصان و مدیران لنوو نیز در صدد برآمدند تا محصولات متنوعی در این زمینه ارائه نمایند.

هر چند در سال 2008 امتیاز تولید گوشی لنوو به شرکت های دیگری واگذار شد اما این برند در سال بعد دوباره امتیاز خود را خریداری کرد تا بتواند با تولید تلفن های همراه با کیفیت و پر از امکانات مختلف به رقابت با برند های مطرح در این زمینه مانند اپل و سامسونگ بپردازد.

از نظر ساختاری می توان برند لنوو را یکی از با کیفیت ترین تولید کننده های موبایل دانست.

گوشی های لنوو همواره از نظر ظاهری و مواد اولیه ی استفاده شده در ساختار آن، با خلاقیت های خاصی همراه هستند که می تواند نظر مشتریان را جلب نماید.

تعمیرات گوشی لنوو

هنگامی که برای خرید یکی از انواع مدل های مختلف تلفن همراه لنوو اقدام می کنید، مطمئناً یکی از مهم ترین فاکتور های شما برای خرید این محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروشی است که توسط لنوو برای آن مدل ارائه می شود.

در کشور عزیزمان متاسفانه به دلیل تحریم های اقتصادی بسیاری از برند ها از جمله لنوو نمی توانند خدمات خود را به صورت مستقیم به کاربران و مشتریان خود ارائه نمایند.

به همن دلیل مراکز مختلفی به عنوان نمایندگی لنوو در سراسر کشور فعالیت می کنند.

این مراکز با تکیه بر ارائه ی خدمات مدل های مختلف و تعمیرات گوشی لنوو سعی می کنند تا مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب نمایند.

تفاوت هایی که در کیفیت کار و ابزار مراکز و نمایندگی های لنوو وجود دارد باعث می شود تا مشتریان همواره با دغدغه هایی برای پیدا کردن بهترین و مناسب ترین مرکز تعمیرات گوشی لنوو همراه باشند.

زمانی که ما این دغدغه ها و نیاز مشتریان را مشاهده کردیم تصمیم گرفتیم با تاسیس یک مرکز به عنوان تعمیرات گوشی لنوو، تمامی خدمات در این زمینه را با کیفیت بالا ارائه نماییم.

به همین دلیل ابتدا آگهی های مرتبط جهت فراخوان بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران داخلی از سراسر کشور برای تعمیرات گوشی لنوو منتشر شد.

تمامی کسانی که اکنون به عنوان تعمیرکار در این مرکز مشغول فعالیت هستند، از فیلتر های مختلفی گذشته و اکنون با سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری مدل های مختلف گوشی لنوو آشنایی کامل دارند.

برای اینکه امر عیب یابی و سپس تعمیرات گوشی لنوو با دقت و کیفیت بالایی انجام شود، بهترین و به روز ترین تجهیزات برای این کار در اختیار تعمیرکاران قرار گرفته است.

حتی در صورتی که مدل های جدید از تلفن های هوشمند لنوو به بازار ارائه شود، طی دوره هایی این افراد با ویژگی های مختلف آن مدل آشنا می شوند تا بتوانند تعمیرات مدل مورد نظر را با سرعت و کیفیت بالا انجام دهند.

ارائه ی گارانتی تعمیر برای تضمین کیفیت کار مرکز

شعار اصلی مرکز ما برای تعمیرات گوشی لنوو، کیفیت و سرعت بالا در کنار قیمت مناسب می باشد.

برای اینکه مشتریانی که به ما اعتماد می کنند نیز بیشتر به این شعار ما اعتقاد پیدا کنند، گارانتی تعمیر به آن ها ارائه می شود.

علاوه بر این متاسفانه بسیاری از مشتریان به دلیل عدم آگاهی ممکن است در دام افراد سودجو افتاده و قطعات تلفن همراه آن ها با قطعات فرعی جایگزین شود که این مرکز با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال به جای قطعات معیوب و خراب شده دستگاه مورد نظر، کیفیت و کارایی را دوباره به آن محصول باز می گرداند.

برخی از مشکلات متداول گوشی های لنوو که در این مرکز برطرف می شوند

گوشی های لنوو نیز ممکن است بر اثر عوامل زیادی از جمله بی احتیاطی و یا ضربدیدگی دچار مشکلاتی شوند.

برای برطرف نمودن تمامی این مشکلات می توانید از خدماتی که در این مرکز برای تعمیرات گوشی لنوو ارائه می شود استفاده نمایید.

این تعمیرات در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری ارائه می شود.

از جمله تعمیرات مهم در بخش سخت افزاری می توان به تعمیر یا تعویض صفحه نمایش دستگاه اشاره نمود.

ظرافت هایی که برای تعمیر این قسمت از دستگاه لازم است باعث شده است تا از تعمیرات گوشی لنوو به عنوان تعمیرات تخصصی یاد شود و نیاز مند افراد متخصص و تجهیزات مناسب باشد.

علاوه بر این اگر تلفن هوشمند و یا موبایل شما که از برند لنوو می باشد دچار آبخودگی یا ضربدیدگی شده باشد با مراجعه به بخش تعمیرات گوشی لنوو می توایند به راحتی اطلاعات آن را بازیابی نموده و تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه را انجام دهید.

در این قسمت ابتدا با تجهیزات مناسب، قسمت های خراب شده دستگاه در اثر عامل بیرونی مشخص شده تا بتوان بدون صدمه دیدن دیگر قسمت ها، تعمیرات را در سریع ترین زمان ممکن انجام داد.

دیگر خدمات ما در مرکز نمایندگی لنوو
تعمیرات تخصصی تبلت لنوو

تعمیرات تخصصی لپ تاپ لنوو

نمایندگی lenovo



:: برچسب‌ها: لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

تعمیرات all in one ایسر مانند دیگر محصولات این شرکت به دلیل ساختار خاصی که دارند باید توسط افراد متخصص و البته استفاده از ابزارها و تجهیزات کاملاً به روز انجام شود.در نمایندگی ایسر در تهران شما می توانید همه مشکلات به وجود آمده برای آل این وان خود از نظر سخت افزاری یا نرم افزاری را به راحتی و با کمترین هزینه برطرف نمایید. در ادامه با ما همراه باشید

تعمیرات all in one ایسر

آل این وان یا همان کامپیوتر های یکپارچه به دلیل مزایای بسیار زیادی از جمله کاهش فضا و کاهش مصرف و مورد توجه بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها قرار گرفته اند.

شرکت ایسر با توجه به اینکه در زمینه تولید کامپیوترهای شخصی یکی از شرکت های موفق بوده است، اقدام به تولید آل این وان نیز نموده تا در این زمینه نیز بتواند با تولیدات متنوع و همچنین با کیفیت مشتریان خود را راضی نگه دارد.

ساختار آل این وان به طور کلی شبیه به هم است اما بسیاری از شرکت ها از نظر ظاهری و سخت افزاری تغییراتی را در آنها ایجاد می‌کند که می‌تواند بر روی تعمیرات all in one ایسر موثر باشد.

کسانی که از آل این وان های ایسر استفاده می کنند در هنگام بروز هر گونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری دغدغه هایی برای تعمیر این دستگاه دارند.

به همین دلیل مرکز ما سعی کرده است با پشتیبانی کامل از تمامی مدل‌های مختلف آل این وان تولید شده توسط این شرکت این دغدغه را به خوبی از بین ببرد.

استفاده از خدمات مراکز غیرمجاز و افراد مبتدی نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نمی‌کند بلکه ممکن است موجب وارد کردن صدمات جدی به بخش های اصلی و حیاتی این دستگاه نیز شود.

به همین دلیل نمایندگی ایسر تیمی از مجرب ترین تعمیرکار آن را در این مرکز دور هم جمع آورده است تا بتوانند عملیات عیب یابی و تعمیر این دستگاه را با کیفیت بسیار بالا انجام دهد.

ارائه گارانتی معتبر

ایسر سعی کرده است تا مانند دیگر تجهیزات وارد شده به بازار از جمله لپ‌تاپ‌های با کیفیتی که تولید می کند، آل این وان ها را نیز با قیمت بسیار عالی و مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

به همین دلیل نمایندگی ایسر نیست هزینه‌ های بسیار مناسب و کمی را برای تعمیرات all in ine ایسر در نظر گرفته است تا مشتریان بتوانند نسبت به هزینه های خود مدیریت بهتری را داشته باشند.

برای اعتماد سازی بیشتر مشتریان و همچنین تضمین کیفیت خدماتی که در نمایندگی می شود، گارانتی معتبر تعمیر برای هر محصول البته مهلت تست پس از انجام تعمیرات در نظر گرفته می شود.

در صورتی که هر کدام از قطعات سخت افزاری آل این وان ایسر دچار مشکل شده باشند و تعمیر آنها از نظر اقتصادی نیز به صرفه نباشد تیم فنی و تخصصی این مرکز با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال نسبت به تعویض این قطعات معیوب اقدام می کند.

پس در صورتی که هرگونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری برای آلین وان شما به وجود آمد حتما در قسمت تعمیرات all in one ایسر مراجعه نموده تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه مشکل شما برطرف شود.

مشکلات متداول آل این وان های ایسر

آل این وان ایسوس می تواند از نظر سخت افزاری و نرم افزاری به دلیل عدم نگهداری صحیح و یا استفاده نادرست دچار مشکلاتی شود.

یکی از مهمترین ایرادات و مشکلات شایع برای محصولات یک پارچه ای سر ویروس های نرم افزاری است که می تواند باعث خراب شدن قسمت های مختلف سخت افزار از جمله سی پی یو دستگاه و همچنین چیپ گرافیک شود.

در این صورت به آسیب دیدن چیپ گرافیک دستگاه تصاویر نمایش داده شده ایراد پیدا کرده و ممکن است در برخی از موارد به طور کلی این فصل روشن نشود.

از دیگر مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری که برای آل این وان های ایسر به وجود می آید می توان به هنگ کردن دستگاه و یا مشکلاتی که برای به روز رسانی بایوس آن و همچنین خراب شدن قطعات مختلف سخت افزاری اشاره نمود.

ارتقاء گرافیک ایسر امکان پذیر بوده و قابل به روز رسانی است اما باید حتماً توسط افراد متخصص انجام شود تا کوچکترین مشکلی برای دیگر قسمت های این دستگاه به وجود نیاید.

برخی از خدمات تعمیرات all in one ایسر

تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع آل این وان ایسر

تعمیرات تخصصی انواع درایور های نوری

تعمیر صفحه لمس و نمایشگر دستگاه

تعمیرات و تعویض کارت گرافیک دستگاه

نصب ویندوز و برطرف کردن مشکلات مختلف نرم افزاری

تعمیر و بازیابی باتری

ترمیم و تعمیر هارد دیسک

تعمیرات مختلف سخت افزاری و برطرف کردن مشکلاتی که ممکن است به دلیل ضرب دیدگی برای هر قسمت دستگاه به وجود بیاید.

منبع: تعمیر لپ تاپ ایسر



:: برچسب‌ها: all in one ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

انواع نهال مناسب از نظر اقتصادی

انواع مختلفی از نهال ها در نهالستان وجود دارد که کیفیت بالایی دارند اما نهال های محدودتر را می توان مقرون به صرفه و پر سود دانست. اگر قصد دارید در خانه و حیاط خانه خود باغچه بسازید یا نهال بکارید، لیستی از پربارترین نهال ها را به شما معرفی می کنیم. یا می توانید نهال هلو را برای خرید انتخاب کنید.

امروزه اکثر کشاورزان به دلیل افزایش قیمت ها اقدام به کاشت نهال های تجاری بیشتری می کنند که این امر منجر به سود بیشتر و موفقیت اقتصادی می شود. انتخاب نهال مناسب می تواند نیمی از راه ساخت باغ باشد. این نهال ها عبارتند از:.

نهال هلو انجیری عسلی

نهال هلو انجیری عسلی یکی دیگر از نهال های خوب ارائه شده توسط نهالستان آکین نهال است. هلو به عنوان یکی از خوشمزه ترین میوه های تابستانی بسیار محبوب است. علاوه بر این، این میوه حاوی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی از جمله ویتامین های A، B، C، آهن، منیزیم، مس و روی است. فواید این میوه در کنار طعم بی نظیرش، هلو را به یکی از محبوب ترین میوه ها تبدیل کرده است.

 

نهال هلو انجیری زعفرانی

نهال هلو انجیری زعفرانی یکی از محبوب ترین گونه های بذر در نهالستان آکین است. میوه های درشت و آبدار این نهال ها به دلیل رنگ زیبا و طعم شیرین برای صادرات بسیار مناسب است. از یک طرف بذر انجیر زعفرانی به دلیل ساختار گوشتی مناسب برای حمل و نقل و حمل و نقل است. بذر انجیر زعفرانی طبیعت خنکی دارد و مناسب روزهای گرم تابستان است.

 

نهال هلو انجیری زودرس

نهال هلو انجیری زودرس با توجه به عملکرد بالا و میوه های قابل فروش، نهال ها برای کشت تجاری در نظر گرفته می شوند. پس فراموش نکنید که ابتدا تعدادی نهال انجیر را از نهالستان آکین خریداری کنید. البته قبل از کاشت نهال باید خصوصیات آنها را بشناسید که در ادامه به شرح آن می پردازیم. ارتفاع اولین انجیر به 15 فوت [5 متر] می رسد. اساس پیوند اولین نهال انجیر هلو، بذر هلو است.

نهال هلو انجیری پلنگی

نهال هلو انجیری پلنگی یکی از بهترین و بهترین نهال های هلو است که توسط نهالستان آکین عرضه شده است. میوه این نهال بسیار شیرین، درشت و بلند است. بیشتر برای غذاهای تازه مناسب است. از آنجایی که هلو یکی از محبوب ترین میوه های تابستانی است، سرمایه گذاری و خرید نهال هلو بسیار مقرون به صرفه است. قبل از خرید درخت انجیر پلنگ هلو می توانید از مشخصات آن مطلع شوید.

نهال هلو آلبرتا زودرس

نهال هلو آلبرتا زودرس یکی از تجاری ترین و پربارترین محصولات، گریپ فروت است. بسیاری از پرورش دهندگان نهال هلو آلبرتا را به دلیل دانه های بزرگ، رنگارنگ و زودرس آن ها ارزش قائل هستند. این میوه به دلیل رنگ زیبا و مشابهش بهترین نوع هلو برای مهمانی ها و مجالس است و به همین دلیل محبوبیت زیادی دارد.

نهال هلو آلبرتا دیررس

نهال هلو آلبرتا دیررس یکی از انواع تجاری نهال هلو می باشد که دارای میزان بازدهی نسبتا بالایی می باشد. یکی از مزیت های ویژه هلو آلبرتا دیررس قابلیت جابجایی بالای آن می باشد. این مزیت یکی از عواملی است که باغداران را به خرید نهال تشویق می کند. این نهال بومی کشور آمریکا می باشد که گاهی اوقات به آن درخت آمریکایی نیز گفته می شود.

نهال هلو زعفرانی

یکی از نهال هایی که امروزه محبوبیت بالایی در بین باغ داران و بخصوص مردم دارد هلو زعفرانی میباشد. خرید نهال هلو از جمله نهال های سودآور میباشد، دلیل اصلی این امر هم محبوبیت این میوه خوش طعم در بین مردم میباشد. نهال هلو زعفرانی بومی کشور چین است. ارتفاع درخت هلو زعفرانی 3 الی 5 متر می باشد. پایه پیوندی نهال هلو زعفرانی شفتالو بذری می باشد.

نهال هلو جوادی

نهال هلو جوادی یکی از مناسب ترین نهال ها برای احداث باغ میباشد. مقاومت بسیار خوب در بربر آفات باعث شده این نهال جزو ارقام مقاوم شناخته شود، به همین دلیل جزو انتخاب اول در میان باغدارن قرار دارد. برای هر باغ دارای اولین الویت محصول نهایی مناسب و با کیفیت است، آکین نهال با تکیه بر دانش و تجربه توانسته خرید نهال از نهالستانی معتبر را برای باغداران عزیر به ارمغان بیاورد

نهال هلو کاردی

خرید نهال هلو یا هر نوع میوه دیگری نیاز به بررسی عوامل مختلفی دارد. عواملی همچون خاک منطقه، دمای معمول منطقه و همچنین شرایط آب منطقه. خرید نهال هلو کاردی و کاشت آن به دلیل طرفداران زیادی که این میوه دارد، همیشه سود دهی بالایی داشته است. با خرید نهال هلو  از نهالستان معتبر همچون آکین نهال تضمین محصول با کیفیت را داشته باشید.

نهال هلو آلبرتا

نهال هلو که منشا اصلی آن به چین باز میگردد، نهال هلو البرتا یکی از انواع هلو بوده که به درخت امریکایی مشهور است، زیرا کاشت این نهال در امریکا مرسوم است. این درخت رقمی اصلیت امریکایی دارد. نهال هلو آلبرتا یک رقم تجاری بوده و بازار پسندی خوبی دارد، به همین جهت محبوبیت خوبی در ایران و جهان بدست اورده است و یکی از بهترین رقم ها برای باغدارنی است که میخواهند باغ هلو  احداث کنند، زیرا کیفیت و عملکرد خوبی را در کوتاه مدت دراد و موجب سود اوری اقتصادی میشود.

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: نهال ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

زیبایی و آراستگی برای زنان از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است. تقریبا تمام زنان تمایل دارند که در هر شرایطی زیبا و جذاب به نظر رسیده و در بهترین حالت خود باشند. از این رو آرایشگاه ها و سالن های زیبایی زنانه در چند دهه اخیر رشد چشمگیری داشته و خدمات آرایشی ارائه شده در این مراکز تنوع بسیاری یافته است. روش های آرایشی دائم و نیمه دائم از جمله انواع تاتو صورت، کاشت و اکستنشن مژه و ابرو، جدید ترین مدل های مش و رنگ مو و بسیاری موارد دیگر از جمله خدمات آرایشی است که طرفداران بسیاری در میان بانوان پیدا کرده است.در این مقاله به معرفی و بررسی مختصر برخی از جدید ترین روش های آرایشی موقت و نیمه دائم می پردازیم.

کلاس های آموزشی فیشیال و پاکسازی پوست در شیراز

انواع خدمات ناخن در آرایشگاه زنانه

دست ها بخشی تاثیر گذار در زیبایی یک زن هستند. علاوه بر زیبایی و شفافیت پوست دست ها، تمیزی و زیبایی ناخن ها نیز نقش قابل توجه در جذابیت یک زن دارند اما این زیبایی و آراستگی دیگر تنها منحصر به ناخن های دست نیست بلکه سلامت و زیبایی ناخن های پا نیز تبدیل به جزئی از خدمات ارایشی پرطرفدار در میان زنان گردیده است. بر همین اساس امروزه آرایشگاه های زنانه خدمات بسیار تخصصی و حرفه ای را برای آراستگی ناخن های دست و پا ارائه می نمایند که مورد استقبال بانوان قرار گرفته است.خدمات اصلی زیبایی ناخن شامل موارد مختلفی می شود که عبارتند از: کاشت ناخن، مانیکور، پدیکور و لاک ژل.

کاشت ناخن

کاشت ناخن گزینه ای مناسب و نیمه دائمی برای داشتن ناخن هایی خوش فرم و زیبا است. شما می توانید به اندازه و فرم دلخواه ناخن کاشته و از داشتن ناخن هایی با فرم و طرح جذاب که به راحتی جدا نمی شوند لذت ببرید. کاشت ناخن جایگزینی مناسب و نسبتا دائمی برای ناخن های مصنوعی است که دیگر کاربرد چندانی ندارند. دقت داشته باشید که کاشت ناخن امری تخصصی و بیسار حساس بوده که حتما باید توسط فرد ماهر و دوره دیده انجام شود. در صورتی که کاشت ناخن به طور غیر حرفه ای و بدون رعایت موارد بهداشتی انجام شود می تواند خطرات جدی برای سلامتی فرد به همراه داشته باشد همچنین لازم است بدانیم که ناخن کاشته شده نیز دائمی نبوده و در بازه های زمانی مشخص نیازمند ترمیم و جایگزینی می باشد.

مانیکور

داشتن ناخن های مرتب و اراسته خواسته ی هر بانویی است که به زیبایی دستان خود اهمیت می دهد. برای این منظور می توانید از خدمات مانیکور دست در آرایشگاه های زنانه بهره مند شوید. به فرآیند سوهان کردن ناخن، پاک کردن و از بین بردن گوشت و پوست های ریز اضافه ی دور ناخن به طوری که اسیبی به بافت سالم اطراف ناخن وارد نشود، مانیکور دست گویند. لازم به ذکر است که مانیکور ناخن نیز باید توسط فرد متخصص انجام شده و نکات بهداشتی و ضدعفونی ناخن ها قبل و بعد از مانیکور به دقت صورت گیرد.

پدیکور

همان اندازه که سلامت و زیبایی ناخن های دست مهم و تاثیرگذار است، سلامت و زیبایی ناخن های پا نیز حائز اهمیت است. ناخن های نامرتب، شکسته و تیره، زیبایی پا را از بین برده و از جذابیت فرم زیبای پای شما می کاهد. به سوهان زدن، مرتب کردن و برداشتن گوشت و پوست مرده و زائد اطراف ناخن پا بدون آسیب رساندن به بافت اصلی آن، پدیکور ناخن می گویند که از جمله خدمات تخصصی ارائه شده در آرایشگاه های زنانه می باشد.

لاک ژل

لاک ژل یا همان ژلیش ناخن گزینه مناسبی است برای کسانی تمایل به کاشت ناخن ندارند. لاک ژل زیبایی یک ناخن کاشته شده را دارد و به دلیل داشتن کراتین مانع آسیب رسیدن به صدف ناخن می شود. در روش لاک ژل ، ناخن ها از پایه کوتاه نشده و سوهان زده نمی شوند بنابراین این روش نسبت به کاشت آسیب کمتری برای ناخن به همراه دارد و هر زمان که بخواهید به راحتی از روی ناخن شما برداشته می شود.

 

خدمات آرایش دائم در آرایشگاه زنانه

تاتو یا همان خالکوبی به عنوان شکلی از آرایش دائم و نیمه دائم شناخته می شود که به انواع مختلف در آرایشگاه های زنانه صورت می گیرد. تاتو صورت را می توان برای خط چشم و خط لب، زیبایی و ترمیم ابرو و حتی اسکالپ سر در موارد ریزش مو نیز انجام داد. هدف از انجام تاتو در صورت رهایی از آرایش مداوم صورت به طور روزانه و موقت است که علاوه بر هدر دادن هزینه و زمان، در مدت زمان کوتاهی کیفیت خود را نیز از دست می دهد.

آموزش حرفه ای و تخصصی تتو بدن

آموزش تاتو در آرایشگاه زنانه

انجام انواع تاتو بر روی صورت امری تخصصی بوده و اجرای آن نیازمند گذراندن دوره های حرفه ای می باشد. برگزاری دوره های آموزش از سطح مبتدی تا حرفه ای تاتو صورت از جمله خدمات آموزشی است که توسط برخی از آرایشگاه ها و سالن های زیبایی که مجوزهای لازم را دارند، ارائه می شود. دوره های آموزشی تاتو صورت شامل آموزش های تئوری، طراحی و کار عملی بر روی پوست های مصنوعی و طبیعی می باشد.

کلاس آموزش میکروبلیدینگ ابرو در تهران

کاشت مژه در آرایشگاه زنانه

از گذشته تا کنون همواره داشتن مژه هایی زیبا و پرپشت به عنوان معیاری برای زیبایی صورت در نظر گرفته شده است.این امر موجب روی آوردن بانوان به دریافت خدمات آرایشی برای افزایش زیبایی مژه ها می گردد. امروزه از روش های مختلف طبیعی و مصنوعی برای زیبا تر نشان دادن مژه ها و پرپشت کردن آن ها استفاده می شود که به طور کلی عباتند از:

  • انواع ریمل
  • لیفت و لمینت مژه
  • مژه مصنوعی
  • کاشت مژه

کاشت مژه از جمله روش های جدید است که مورد استقبال بانوان در آرایشگاه های زنانه قرار گرفته است. کاشت مژه فرآیندی است که در طی آن تارهایی از جنس مو با ترکیبات مصنوعی، لا به لای مژه های پلک بالایی با چسب های مخصوص اضافه می شود. کاشت مژه شامل دو نوع کاشت دائم و موقت می باشد.

کاشت مژه به صورت دائمی در یک طی عمل جراحی حدودا دو ساعته همراه با بیهوشی موضعی توسط پزشک متخصص انجام می گیرد که دوره نقاهت و عوارض خاص خود را به همراه دارد. در روش موقت کاشت مژه از مژه های مصنوعی برای پرپشت نشان دادن مژه ها استفاده می شود. در این روش مژه های مصنوعی از جنس مو را به صورت مجزا و با استفاده از چسب های مخصوص که دارای دوام خوبی می باشند لا به لای مژه های طبیعی می چسبانند. مژه موقت به طور میانگین یک هفته دوام داشته و به مرور زمان در اثر شستشو کنده می شود. این نوع از کاشت مژه می تواند توسط آرایشگران متخصص و دوره دیده در سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه با رعایت موارد بهداشتی انجام شود.



:: برچسب‌ها: خدمات آرایشگاه های زنانه ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ابزار دقیق یک عبارت برای ابزارهای اندازه‌گیری است که برای نشان دادن، اندازه‌گیری و ثبت مقادیر فیزیکی استفاده می‌شود. ابزار دقیق می‌توانند به سادگی دماسنج‌ها یا مانند دستگاه‌هایی اجزای چند سنسور سیستم‌های کنترل تجهیزات صنعتی پیچیده باشند. امروزه ابزار دقیق در خیلی از مکان‌ها مانند آزمایشگاه‌ها، پالایشگاه‌ها، کارخانه‌ها و خودروها کاربرد داردند. همچنین می‌شود آن‌ها را در مصارف خانگی روزمره مانند سنسور دود و ترموستات پیدا کرد. در ادامه به آموزش ابزار دقیق می‌پردازیم.

ابزار دقیق چیست؟

در برخی موارد سنسور یک عنصر بسیار جزئی از مکانیسم است. دوربین‌های دیجیتال و ساعت‌های مچی ممکن است از نظر فنی با تعریف ابزار مطابقت داشته باشند زیرا اطلاعات به دست آمده را ضبط و یا نمایش می‌دهند. این‌ها را ابزار دقیق نمی‌نامند، اما اگر از آن‌ها برای اندازه‌گیری زمان سپری شده یک مسابقه و تعیین کردن برنده در خط پایان استفاده ‌شود هر دو آن‌ها ابزار دقیق نامیده می‌شوند.

انواع مختلف سنسور صنعتی

سنسور یا حسگر که ابزار دقیق هستند در وسایل و دستگاه‌های اندازه‌گیری، کمیت فیزیکی را به شکل آنالوگ یا دیجیتال نشان می‌دهد. انواع مختلفی از سنسورها وجود دارند که کمیت‌هایی مانند دما، فشار، رطوبت و ... را حس می‌کنند. سنسورها می‌توانند تغییرات را حس کنند و با اعلام کردن آن به واحد کنترل باعث تغییر عملکرد دستگاه شوند.

سنسورهای صنعتی به دو نوع تماسی و غیر تماسی تقسیم می‌شوند که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم

  • سنسور غیر تماسی

سسنسور غیر تماسی یا مجاورتی یا سنسور بدون تماس همان طور که از نامش پیداست برای تشخیص نیاز به تماس با ماهیت فیزیکی ندارد و در ناحیه تشخیص خود اجسام را حس کرده و فعال می‌شود. این سنسورها زیاد عمر می‌کنند و تولید نویز نمی‌کنند.

  • سنسور تماسی

سنسور تماسی با تماس فعال می‌شود و به همین دلیل دچار اصطحکاک شده و عمر کوتاهی دارد.

کالیبراسیون در آموزش ابزار دقیق

در حوزه‌ی اندازه‌گیری و اندازه‌شناسی، کالیبراسیون، مقایسه مقادیر اندازه‌گیری ارائه شده توسط دستگاه تحت آزمایش با استانداردهای کالیبراسیون با دقت شناخته شده است. کالیبراسیون در آموزش ابزار دقیق مساله مهمی است. کالیبراسیون صحت و دقت اندازه‌گیری یک دستگاه یا ابزار را با اندازه استاندارد مرجع آن مقایسه می‌کند. هر دستگاه، ابزار یا وسیله‌ای که برای اندازه‌گیری به کار می‌رود باید کالیبره شود.

نتیجه مقایسه می‌تواند منجر به یکی از موارد زیر شود:

  • خطای قابل توجهی در دستگاه تحت آزمایش مشاهده نشده است
  • خطای قابل توجهی مشاهده شده اما تنظیم نشده است
  • تنظیم برای تصحیح خطا در سطح قابل قبول انجام شده است

به عبارت دقیق‌تر، واژه «کالیبراسیون» فقط به معنی مقایسه است و هیچ گونه تنظیمات بعدی را شامل نمی‌شود. استاندارد کالیبراسیون معمولا با یک استاندارد ملی یا بین‌المللی که توسط یک سازمان اندازه‌شناسی نگهداری می‌شود قابل دستیابی است.

سنسور حرکتی در آموزش ابزار دقیق

ژیروسکوپ

در دوره آموزش ابزار دقیق به ژیروسکوپ یا دوران‌نما که وظیفه نشان دادن دوران را دارد پرداخته میشود. این وسایل سنسور سرعت زاویه‌ای و موقعیت زاویه‌ای هستند. این سنسور جزو سیستم‌های هدایت اینرسی است. این سیستم‌ها موقعیت یک متحرک مانند کشتی و هواپیما را مشخص می‌کنند.

پتانسیومتر

پتانسیومتر نوعی مقاومت متغیر است. این دستگاه یه قطعه آنالوگ است که قابلیت چرخش دارد و با چرخاندن که مقدار مقاومت در مدار تغییر می‌کند. از آن‌ها برای کنترل ولتاژ، جریان و ... استفاده می‌شود. از پتانسیومترها به ندرت برای کنترل مستقیم بیش از یک وات نیرو استفاده می‌شود. آن‌ها برای تنظیم سطح سیگنال‌های آنالوگ و ورودی کنترل مدار الکترونیکی کاربرد دارند.

شتاب سنج ها

شتاب‌سنج سنسور تبدیل شتاب مکانیکی به سیگنال الکتریکی است. شتاب تغییرات سرعت در واحد زمان است. از شتاب‌سنج‌ها برای اندازه‌گیری ارتعاش، شوک و ضربه استفاده می‌شود. امروزه شتاب‌سنج‌ها کاربردهای بسیار فراوانی در لوازم الکترونیکی و صنایع مختلف دارند. شتاب‌سنج‌های جدید بر پایه سیستم‌های میکروالکترومکانیکی ساخته می‌شوند.

اندازه گیری فشار در آموزش ابزار دقیق

مانومتر

مانومتر وسیله برای اندازه‌گیری فشار حاصل از ستون مایع است. مانومتر برای اندازه‌گیری فشار، از آب یا جیوه استفاده می‌کند. ارتفاع این مایعات در ستون مانومتر میزان فشار را مشخص می‌کند. مانومتر یک فشارسنج صنعتی است که انواع مختلفی از جمله مانومتر U شکل، مخزن‌دار، مایل دارد که هر کدام برای بازه مشخصی از فشار مناسب هستند. در دوره‌های آموزش ابزار دقیق به توضیح هر کدام پرداخته ‌می‌شود ما در اینجا مختصرا به توضیح مانومتر U شکل می‌پردازیم . درلوله U شکل مانومتر، مایعی (آب یا جیوه) ریخته می‌شود که می‌توانیم با آن اختلاف فشار بین دو محیط را محاسبه نماییم. معمولا هنگامی که فشار دو گاز در سمت لوله مانومتر برابر است فشار برابر ۷۶۰ میلی‌متر جیوه خواهد بود.

لوله بوردون

بازه اندازه‌گیری فشارسنج بوردون از 0.6 تا 7000 بار است. لوله بوردون یک سنسور مکانیکی و الاستیکی است. به فشارسنج بوردون فشارسنج تفاضلی نیز گفته می‌شود. این وسیله از سمتی ثابت و از سمت دیگر متحرک است فشار وارد شده باعث حرکت قسمت متحرک آن می‌شود و این حرکت چرخ‌دنده عقربه فشارسنج را تکان می‌دهد. لوله بوردون در یک لوله قرار می‌گیرد و وقتی فشار لوله زیاد می‌شود تمایل به باز شدن دارد وقتی فشار لوله کم می‌شود به شکل فنری جمع می‌شود. در فشارسنج تفاضلی که دارای دو لوله بوردون است اختلاف آن‌ها مقدار فشار را نشان می‌دهد.

اندازه‌گیری سطح در آموزش ابزار دقیق

ابزار اندازه‌گیری سطح بسیارند که در دوره‌های آموزش ابزار دقیق به آن‌ها می‌پردازیم در اینجا دو مورد از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

سطح‌سنج رادار

ابزارهای سطح‌سنج رادار با اندازه‌گیری فاصله فرستنده (واقع در نقطه‌ای بلند) تا سطح یک ماده فرآیندی را که در محل پایین‌تری واقع شده است، دقیقا مشابه فرستنده‌های اولتراسونیک، توسط زمان پرواز « Time of flight (ToF)» موج در حال حرکت،  اندازه‌گیری می‌کنند. این ابزار را در مواردی که دما و فشار زیاد است و از روش دیگری نمی‌شود استفاده کرد به کار می‌برند.

تفاوت اساسی بین یک ابزار راداری و یک دستگاه مافوق صوت در نوع موج مورد استفاده است: امواج رادیویی به جای امواج صوتی. امواج رادیویی دارای ماهیت الکترومغناطیسی (متشکل از میدان‌های الکتریکی و مغناطیسی متناوب) و فرکانس بسیار بالا (در محدوده فرکانس مایکروویو، گیگاهرتز) هستند.

سطح سنج خازنی

همانطور که از نامش مشخص است، سطح سنج خازنی به عنوان یک خازن عمل می‌کند. میله آن به عنوان یکی از صفحات خازن و دیواره ظرف فلزی به عنوان دومین خازن عمل می‌کند. ما محیط جدا‌کننده این صفحات را ماده عایق می‎نامیم.

سطح‌سنج خازنی نوعی سنسور سطح است که تغییر ظرفیت را که با تغییر سطح مخزن رخ می‌دهد اندازه گیری می‌کند. اصل اندازه‌گیری این ابزار دقیق بر اساس تغییر ظرفیت یک خازن است. میله و دیواره مخزن خازنی را تشکیل می‌دهند که ظرفیت آن بستگی به مقدار محصول در مخزن دارد: یک مخزن خالی دارای ظرفیت پایین‌تر و یک مخزن پر شده دارای ظرفیت بیشتر است.

اندازه‌گیری دما در آموزش ابزار دقیق

در دوره‌های آموزش ابزار دقیق به انواع دماسنج‌ها می‌پردازیم اما در این مطلب به توضیح دو مورد از وسایل اندازه‌گیری دما بسنده شده.

ترموکوپل

ترموکوپل یک وسیله الکتریکی است که از دو رسانای الکتریکی غیر مشابه تشکیل شده است که یک اتصال الکتریکی را تشکیل می‌دهند. یک ترموکوپل ولتاژ وابسته به دما را در نتیجه «اثر گرمابرقی» تولید می‌کند و این ولتاژ را می‌توان برای اندازه‌گیری دما تفسیر کرد. ترموکوپل‌ها به طور گسترده‌ای به عنوان سنسور دما مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ترموکوپل‌ها به طور گسترده‌ای در علم و صنعت استفاده می‌شوند. کاربرد آن‌ها شامل اندازه‌گیری دما برای کوره‌ها، خروجی توربین گاز، موتورهای دیزلی و دیزل ژنراتور و سایر فرآیندهای صنعتی است.

دماسنج تشعشعی

دماسنج تشعشع (که قبلا با نام پیرومتر شناخته می‌شدند) بر اساس تغییر دما کار نمی‌کنند، بلکه از تابش الکترومغناطیسی جسم برای اندازه‌گیری استفاده می‌کنند. با گرم شدن جسم تابش‌های ساطع شده به سرعت افزایش می‌یابد و توزیع طیفی به طول موج‌های کوتاه‌تر تغییر می‌کند. بنابراین می‌توان دما را با اندازه‌گیری تششعات تعیین کرد و این دماسنج یک دماسنج بدون تماس است.

اندازه‌گیری فلو در آموزش ابزار دقیق

مانند موارد قبل در این مطلب مختصرا به توضیح دو مورد از وسایل اندازه‌گیری فلو اکتفا شده اما در دوره آموزش ابزار دقیق بیشتر آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

فلومتر حرارتی

جریان‌سنج‌های حرارتی در درجه اول برای اندازه‌گیری جریان هوا و گاز استفاده می‌شوند. این‌ها شامل یک فرستنده و میله با سنسورهای دما (RTDs) هستند که در میخ‌های پایین میله قرار دارند. یک سنسور، دمای فرآیند را اندازه‌گیری می‌کند و سنسور دیگر تا دمای خاصی بالاتر از این گرم می‌شود. با افزایش سرعت جریان، گرما به صورت انتقال حرارت جابجایی از سنسور گرم شده خارج می‌شود.

جریان‌سنج‌ حرارتی جریان گاز را بر اساس مفهوم انتقال حرارت جابجایی اندازه‌گیری می‌کند. گاز توسط سنسورِ جریانِ گرم شده، جریان می‌یابد و مولکول‌های گاز گرما را از خود دور می‌کنند، سنسور سرد می‌شود و انرژی از بین می‌رود.

فلومتر توربین

جریان‌سنج توربین برای اندازه‌گیری جریان کل و/یا دبی جریان مورد استفاده قرار می‌گیرد و یک اصل کار نسبتا ساده دارد. همانطور که سیال از طریق فلومتر توربین جریان می‌یابد، به پره‌های توربین برخورد می‌کند که آزادانه می‌توانند حول یک محور در امتداد خط مرکزی محفظه توربین بچرخند. سرعت زاویه‌ای (چرخشی) روتور توربین با سرعت سیال جریان یافته در توربین متناسب است. خروجی حاصله توسط پیکاپ (های) برقی نصب شده بر روی بدنه جریان‌سنج اندازه گرفته می‌شود.

اندازه‌گیری رطوبت در آموزش ابزار دقیق

نم‌سنج

رطوبت‌سنج ابزاری است که برای اندازه‌گیری میزان بخار آب در هوا، خاک یا فضاهای محدود استفاده می‌شود. ابزارهای اندازه‌گیری رطوبت معمولا به اندازه‌گیری برخی مقادیر دیگر مانند دما، فشار، جرم، تغییرات مکانیکی یا الکتریکی در یک ماده با جذب رطوبت متکی هستند. با کالیبراسیون و محاسبه، این مقادیر اندازه‌گیری شده می‌تواند منجر به اندازه‌گیری رطوبت شود. دستگاه‌های الکترونیکی مدرن از دمای تراکم (نقطه شبنم) یا تغییر در ظرفیت الکتریکی یا مقاومت برای اندازه‌گیری اختلاف رطوبت استفاده می‌کنند.

کلام آخر

در این مطلب سعی شد به مفاهیم اولیه علم اندازه‌گیری اشاره شود و همچنین به آموزش ابزار دقیق و کاربرد و نحوه کار برخی از آن‌ها پرداخته شد.  برای یادگیری ابزار دقیق خواندن مطالب به انگلیسی بسیار بهتر است. برای یادگیری زبان انگلیسی به این سایت بروید. ابزار دقیق امروزه جزء جدانشدنی پزشکی و صنعت هستند. امیدواریم خواندن این مطلب برای شما مفید بوده باشد. لطفا نظر خود را برای ما بنویسید.



:: برچسب‌ها: ابزار دقیق ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شیائومی به عنوان یکی از محبوب ترین برند های تولید کننده انواع تلفن های همراه هوشمند تصمیم گرفته است تا با تولید شیائومی REDMI k20 گامی بلند در راستای برطرف نیاز های کاربران بردارد.

محصولات شیائومی همواره با قیمت مناسبی که دارند شناخته می شوند.

با توجه به بالا رفتن قیمت سایر برند ها، این قیمت مناسبی که شیائومی در نظر گرفته است باعث استقبال بی نظیر مشتریان از تلفن های هوشمند این شرکت شده است.

ما در نمایندگی شیائومی قصد داریم مشخصات فنی و ویژگی های گوشی شیائومی REDMI k20 را برای شما شرح دهیم .

شیائومی REDMI k20
کیفیت بالای این محصول در کنار قیمت مناسب آن باعث شده است تا شاهد یکی از پرفروش ترین تولیدات شرکت شیائومی در این عرصه باشیم.

ترکیب رنگ بسیار مناسبی که در ساخت این محصول استفاده شده است محبوبیت آن را نیز بالا تر برده است.

این ترکیب رنگ در کناره ها به صورت آّبی و قرمز بوده و در مرکز به مشکی متمایل شده است.

ساختار فیزیکی جذاب و انحنای خاصی که برای شیائومی REDMI k20 در نظر گرفته شده است باعث می شود تا در زوایای مختلف شاهد تغییر رنگ این محصول به از نارنجی تا ارغوانی باشیم.

مشخصات عمومی شیائومی REDMI k20
این تلفن هوشمند مانند سایر تلفن های هوشمند امروزی زا نسل های مختلف اینترنت پشتیبانی می کند.

همچنین شیائومی REDMI k20 از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می کند.

سیستم عاملی که شیائومی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته استف سیستم عامل اندروید نسخه ۹.۰ می باشد.

پردازنده ی مرکزی پرقدرت ۸ هسته‌ای (دو هسته‌ی ۲.۲ گیگاهرتز Kryo 470 طلایی و شش هسته‌ی ۱.۸ گیگاهرتز Kryo 470 نقره‌ای) باعث می شود تا بتوان به راحتی برنامه های مختلف را با این دستگاه اجرا نمود.

علاوه بر این استفاده از یک تراشه کوالکوم SDM730 Snapdragon 730 (هشت نانومتری) باعث بالا رفتن کیفیت و کارایی دستگاه نیز شده است.

شیائومی REDMI k20 از گرافیک Adreno 618 در ساختار خود بهره می برد که می تواند رضایت کاربران را در هنگام استفاده از این گوشی به خوبی جلب نماید.

دوربین شیائومی REDMI k20
یکی از مهم ترین اجزای شیائومی REDMI k20 که باعث می شود کاربران برای خرید این محصول ترغیب شوند، دوربین با کیفیت و قدرت بالا می باشد.

همین کیفیت دوربین تنها تفاوت این محصول با شیائومی REDMI k20 پرو است که در موارد دیگر ویژگی های مشترکی دارند.

دوربین اصلی شیائومی REDMI k20 دارای سه لنز با قدرت های ۴۸، ۱۳ و ۸ مگاپیکسل می باشد.

از قابلیت های مهم دوربین اصلی می توان به تصویربرداری HDR، پانوراما، فلش LED دوتایی اشاره نمود.

این کیفیت بالای تصاویر، در کنار قابلیت های جذاب دوربین اصلی، لذت یک عکسبرداری شیرین از مناظر مختلف را به کاربران اهدا می کنند.

در بالا و سمت چپ این گوشی، دوربین سلفی پاپ آپ جای گرفته است.

این دوربین در زمان انتخاب گزینه ی سلفی و دوربین جلو، به صورت خودکار و در کمتر از ۰.۸ ثانیه از جای خود خارج می شود.

دوربین جلو یا همان دوربین سلفی شیائومی REDMI k20 دارای قدرت ۲۰ مگاپیکسل می باشد.

این دوربین سلفی پاپ آپ می تواند در عمر مفید گوشی تا ۳۰۰ هزار بار به صورت خودکار بیرون بیاد که با اگر برای هر روز ۵۰ بار را به طور میانگین در نظر بگیریم، ۱۶ سال طول می کشد تا به عدد ۳۰۰ هزار برسیم.

جنس مناسب محافظ و همچنین مقاومت در برابر ضربه باعث شده است تا پا آپ شیائومی REDMI k20 کیفیت بالایی از خود در محیط های مختلف نشان دهد.

بدنه و صفحه نمایش دستگاه
ابعاد مناسب و همچنین وزن ۱۹۱ گرمی شیائومی REDMI k20 از ویژگی های خوب دستگاه به شمار می آیند.

این ابعاد و وزن مناسب باعث می شوند تا کاربر هنگام استفاده ی طولانی مدت از این تلفن هوشمند به هیچ احساس خستگی نداشته باشد.

اندازه ی ۶.۳۹ اینچی صفحه نمایش لمسی خازنی با ۱۶ میلیون رنگ و وضوح ۱۰۸۰*۲۳۴۰ از شیائومی REDMI k20 یک محصول جذاب با کیفیت عالی نمایش ساخته است.

دیگر ویژگی ها
حافظه ی داخلی این تلفن هوشمند، ۲۵۶ گیگابایت می باشد.

حسگر اثر انگشت زیر صفحه ی نمایشگر

شتاب سنج، حسگر مجاورتی، قطب نما

بلوتوث ۵.۰

پورت USB2.0

باتری با کیفیت و قوی غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت

تنوع رنگ (قرمز ، آبی ، مشکی)

منبع: تعمیر گوشی شیائومی



:: برچسب‌ها: بررسی مشخصات فنی و ویژگی های شیائومی REDMI k20 ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بیشتر افرادی که در زمینه ی دیجیتال و فناوری اطلاعاتی دارند شرکت اچ پی را به خاطر تولید کامپیوتر های شخصی و پرینتر های با کیفیت می شناسند.

شناختی که از این شرکت و دیگر برند های معتبر دنیا به دست می آید می توان در انتخاب محصولات هنگام خرید توسط مشتریان بسیار مهم باشد.

با ما همراه باشید تا شرکت اچ پی و محصولات مختلف آن از جمله پرینتر ها را بیشتر مورد ارزیابی قرار دهیم.

شرکت اچ پی
شرکت هیولت پاکارد که از اسم دو موسس آن گرفته شده است در دهه ی ۱۹۳۰ میلادی پایه گذاری شد.

این افراد برای تاسیس شرکت اچ پی از سرمایه ی اولیه ی ۵۳۸ استفاده کردند.

این در حالی است که رشد شرکت باعث شد تا سرمایه ی آن ها بعد از هفتاد سال به چیزی نزدیک به ۹۰ میلیارد دلار برسد.

اچ پی یکی از بزرگترین شرکت های فناوری اطلاعات در سراسر دنیا می باشد.

کیفیت محصولات در کنار خدمات پس از فروش بی نظیری که توسط شرکت اچ پی ارائه شد باعث شد تا در کمترین زمان ممکن این برند توسعه یابد.

اکنون شرکت اچ پی در بیش از ۱۶۰ کشور جهان فعالیت می کند و البته تقریباً تمامی مردم جهانی که به نوعی با دستگاه های دیجیتال سر و کار دارند این برند را به خوبی می شناسند.

تولیدات اچ پی
اولین تولیدات شرکت اچ پی یک نوسانگر صوتی بود که توانست در آن زمان تمامی رقبا را از نظر کیفیت کنار بزند.

همین امر باعث شد تا موسسان این شرکت با رغبت خاصی که در جهت کشف و ارتقاء امکانات لوازم مختلف داشتند، محصولات جدیدی را تولید و روانه بازار کنند.

از جمله مهم ترین ویژگی های محصولات شرکت اچ پی می توان به دوام و پایداری و استفاده از به روز ترین امکانات و تجهیزات روز دنیا اشاره نمود.

در بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ شرکت اچ پی بزرگترین تولید کننده رایانه های شخصی بود.

علاوه بر این اچ پی را امروزه به خاطر تولید لوازم دیجیتالی مختلفی از جمله انواع لپ تاپ ها، سرور ها، انواع پرینتر های جوهر افشان و لیزری، نرم افزار های مدیریت شبکه و … در سطح بازار های جهانی شناخته می شود.

شرکت اچ پی سعی کرده است تا تمامی این خدمات و محصولات خود را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد تا به این واسطه بتواند به یکی از اهداف عالی خود یعنی بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان برسد.

بررسی ویژگی پرینتر های شرکت اچ پی
یکی از محبوب ترین محصولات شرکت اچ پی که به راحتی توانسته است جای خود را در میان مشتریان باز کند، انواع چاپگر های این شرکت می باشد.

اچ پی در سال ۱۹۸۴ پرینتر های لیزری و جوهر افشان را برای سیستم های رومیزی تولید و روانه ی بازار نمود.

کسی در ابتدا تصور نمی کرد که بعد از مدت کوتاهی اچ پی بتواند سهم بزرگی از از بازار انواع پرینتر ها را به خود اختصاص دهد.

پرینتر های شرکت اچ پی علاوه بر قیمت بسیار مناسب، کیفیت و کارایی بالایی نیز دارند.

ویژگی های مختلف مدل هایی که توسط شرکت به بازار ارائه شده است می توان هر مشتری را برای خرید این پرینتر ها ترغیب نماید.

امروزه پرینتر های اچ پی در مدل های مختلف از نوع لیزری، جوهر افشان و چندکاره در بازار موجود می باشند.

پرینتر های جوهر افشان از جوهر در کارتریج ها و پرینتر های لیزری از تونر برای چاپ تصاویر، اسناد و متون با کیفیت بالا استفاده می کنند.

پشتیبانی و خدمات پرینتر های اچ پی
با توجه به اهمیت استفاده از انواع پرینتر های شرکت اچی پی در سازمان ها و ادارات مختلف، پشتیبانی و خدمات مختلف آن ها نیز می تواند از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشد.

به همین دلیل شرکت اچ پی سعی کرده است با بهترین خدمات در این زمینه به محبوبیت پرینتر های خود اضافه کند.

در سال های ابتدایی تحریم های آمریکا بر علیه کشورمان، این برند سعی داشت با روش های مختلف بازار ایران را حفظ نماید و حتی در چند مرحله محصولات مختلفی را وارد کشور نمود.

اما در سال های اخیر این کار فقط توسط کشور های واسطه انجام می گیرد.

به همین دلیل ما در مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش پرینتر های اچ پی سعی کرده ایم تا با ارائه ی بهترین و مناسب ترین خدمات، تمامی دغدغه های مشتریان در استفاده از این محصولات را از بین ببریم.

زمانی که هر کدام از پرینتر های اچی پی در محل شما دچار نقص فنی و یا ساختاری شد می توانید آن را به تیم فنی و تعمیرکاران مجرب و دوره دیده ی ما بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده برطرف شود.

علاوه بر این زمانی که قصد تعویض کارتریج پرینتر های اچ پی را دارید می توانید از کارتریج های اصلی که در این مرکز وجود استفاده نمایید.

متاسفانه برخی از افراد سودجو کارتریج های فرعی را به اسم اورجینال به مشتریان می فروشند که این امر علاوه بر تحمیل هزینه ها باعث کاهش کارایی دستگاه نیز می شود.

منبع: نمایندگی اچ پی



:: برچسب‌ها: همه چیز درباره شرکت اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اگر در صنعت سنگ بری اطلاعاتی را جمع آوری کرده باشید،میدانید که استان اصفهان قطب سنگبری های کشور می باشد. با وجود شهرک های صنعتی بسیار زیاد مانند:

  • شهرک صنعتی محمود آباد
  • شهرک صنعتی خمینی شهر
  • شهرک صنعتی نجف آباد
  • شهرک صنعتی دولت آباد
  • شهرک صنعتی رضوانشهر

و وجود دیگر شهرک های صنعتی کوچک در سراسر استان متوجه این موضوع خواهید شد.بزرگ ترین شهرک صنعتی کشور ،شهرک صنعتی محمود آباد می باشد.این شهرک با مساحت 700 هکتار دارای بیش از 750 واحد کارخانه و کارگاه سنگبری می باشد. کارخانه سنگبری یونیک نیز در این شهرک قرار گرفته است.   سنگ بری اصفهان  

کارخانه سنگبری یونیک:

در کارخانه سنگبری یونیک که در خیابان 46 شهرک صنعتی محمود آباد قرار گرفته است از سال 1398 با هدف ارائه بهترین سنگ های اسلب از هر نوعی فعالیت خود را آغاز کرده است. اکنون سوالاتی در مورد کارخانه سنگبری یونیک برای شما بوجود آمده است که:

    • سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟
  • محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟
  • کیفیت محصولات کارخانه به چه صورت می باشد؟
  • چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟
  • شرایط پشتیبانی مشتریان چگونه است؟
  • آیا کارخانه سنگبری یونیک صادرات را هم انجام می دهد؟

سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

همان طور که به شما گفتیم کارخانه سنگبری یونیک در زمینه تولید تایل و اسلب سنگ فعالیت گسترده ای دارد.   سنگبری اصفهان  

محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟

یونیک انواع مختلفی از محصولات را برای ارائه به شما آماده کرده است. اما تعدادی از محصولات خود را از همان ابتدا در اختیار مشتریان خود قرار داده است.محصولات اصلی کارخانه را اکثرا سنگ های کریستال یا چینی و سنگ های مرمریت و تراونیکس تشکیل می دهند. تعدادی از این محصولات را به شما معرفی می کنیم:

محصولاتی که بالا نام برده شد محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک بودند. اما یک سری محصولات جدید وارد کارخانه شده اند که برای اولین بار سنگبری یونیک این سنگ ها را در کشور عرضه کرد. نام این سنگ ، سنگ کریستال تاسوس می باشد. که در مورد آن نیز مقاله ای نوشتیم. برای مطالعه بیشتر در مورد سنگ تاسوس روی آن کلیک کنید.  

کیفیت محصولات کارخانه سنگبری یونیک چگونه است؟

سابقه یونیک در زمینه سنگ بری و تعداد مشتریان بسیار زیاد در این مدت کم نشان می دهد که محصولات ما از کیفیت کافی برخوردار اند.اکنون می خواهیم شما را به بهترین کارخانه سنگبری اصفهان دعوت کنیم و به صورت مختصر برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم.

  1. کوپ سنگ را در دستگاه ارّه سالنی قرار می دهیم.پس از چند دقیقه به پلاک های سنگ تبدیل میگردد.
  2. پس از آن توری و اپوکسی را به سنگ اضافه می کنیم.( دقت داشته باشید که در این مرحله کیفیت سنگ شما مشخص می شود.که کارخانه سنگبری یونیک همیشه از بهترین مواد برای سنگ های اسلب خود استفاده می کند. که این موجب میگردد تا بهترین سنگ را به مشتریان خود ارائه دهیم.)
  3. پس از آن که توری و اپوکسی اضافه شد، پلاک ها برای خشک شدن به انبار می روند.
  4. پس از خشک شدن پلاک ها در انبار به وسیله جرثقیل سالنی به دستگاه ساب سنگ فرستاده می شوند.
  5. بعد از ساب و صیقل در دستگاه ساب می توانیم آن ها را برای عموم در نمایشگاه واقع شده در قسمتی از کارخانه به نمایش بگذاریم.

برای توضیحات بیشتر می توانید به مقاله کارخانه سنگبری یونیک مراجعه کنید.   سنگبری اصفهان  

چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟

در کارخانه سنگبری یونیک شما به دو صورت حضوری و غیر حضوری می توانید خرید کنید.

  1. خرید حضوری

در این روش شما به کارخانه سنگبری یونیک تشریف می آورید و انواع سنگ ها را در سالن نمایش می بینید. پس از انتخاب سنگ و مشخص کردن متراژ مورد نیاز خود به دفتر کارخانه می روید تا قرارداد خود را امضا کنید.

  1. خرید تلفنی و غیر حضوری:

شما به صفحه قیمت سنگ می روید و در آن جا از آخرین محصولات موجود در سنگبری یونیک مطلع می شوید. بعد از انتخاب سنگ خود در صفحه قیمت سنگ با شماره مشاورین ما تماس بگیرید.سپس مقدار سنگ را مشخص کنید. مشاورین ما نیز در انتخاب سنگ مورد نظر شما میتوانند به شما کمک کنند. پس از آن قرارداد را برای شما تنظیم می کنند.  

شرایط پشتیبانی از مشتریان چگونه است؟

اگر در اثر حمل و نقل سنگ ها دچار شکستگی یا ترک شوند کارخانه این سنگ ها را برای شما عوض خواهد کرد. یا اگر بخواهید قبل از آن که سنگ توسط کارخانه ارسال شود نوع آن را عوض کنید، این کار را برای شما انجام می دهیم.

*برای اطلاعات بیش تر در این زمینه با پشتیبانی تماس بگیرید.*

 

آیا کارخانه سنگبری یونیک در زمینه صادرات نیز فعال می باشد؟

بله. ما از ابتدای فعالیت کارخانه سنگبری یونیک مانند تعدادی از کارخانه های سنگبری اصفهان فعالیت خود را در زمینه صادرات آغاز کردیم. در حال حاضر سنگ های خود را به کشورهای حوضه خلیج فارس، اروپا و حتی آمریکای شمالی و جنوبی ارسال می کنیم.

سخن پایانی:

اگر به دنبال بهترین ها هستید، به شما توصیه میکنیم که به سایت سنگبری یونیک نگاهی بیندازید. ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. در آن جا اخبار جدید سایت سنگبری یونیک را به شما ارائه می دهیم.



:: برچسب‌ها: سنگبری اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

پرشر گیج (گیج فشار) یکی از مهمترین ابزار دقیق است و برای اندازه گیری مقدار فشار سیالات در سیستم های لوله کشی استفاده می شود. گیج های فشار باید به یک فشار سنج دقیق مجهز باشند زیرا اگر فشار به طور ناگهانی زیاد شود، ممکن است مشکلات زیادی برای دستگاه ایجاد شود. اگر از دستگاه گیج فشار به درستی استفاده نشود، سیستم های هیدرولیک دچار مشکلاتی مانند نشتی و همچنین تغییرات ناشی از فشار می شوند. گیج فشار دارای یک حسگر و یک نشانگر است و در صورتی که تغییری در این دو به وجود آید، عددی حاصل می شود که تغییرات ناشی از فشار را نشان می دهد. دستگاه گیج فشار باید به طور دقیق به کار برده شود، در غیر این صورت سیستم های قدرت مایع قادر نیستند کار خود را به درستی انجام دهند و در نتیجه ممکن است مشکلاتی ایجاد شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد گیج فشار به این صفحه بروید:

https://co-asa.com/pressure-gauge/

با استفاده صحیح از گیج های فشار، می توان نشتی های حاصل از فشار را به راحتی کنترل نمود. گیج فشارهای نقش مهمی در صنایع مختلف و همچنین پالایشگاه ها دارند و مانع از رخ دادن بسیاری از حوادث می شوند. با توجه به این که فشار نقش بسیار مهمی در واکنش های شیمیایی دارد و با تغییر آن بسیاری از واکنش های شیمیایی دچار تغییر می شود، استفاده از گیج فشار امری ضروری محسوب می شود.

گیج های فشار هیدرولیک با توجه به نوع استایلشان و همچنین موادی که از آن ساخته شده اند ، می توانند دامنه های فشار مختلف را تحمل کنند. با توجه به این موضوع، مواد به کار رفته در ساخت گیج های فشار و همچنین استایل آنها، نقش بسیار مهم و قابل توجهی در عملکرد دستگاه داشته ویکی از عوامل مهم برای انتخاب گیج فشار می باشد.

گیج دما

ترمومتر آنالوگ یا تمپرچر گیج یا گیج دما نوعی ابزار دقیق است و به نام های دیگری مثل ترموتر و دما سنج عقربه ایی و آنالوگ نیز شناخته می شود. در حقیقت گیج دما از مهمترین ابزارهایی است که با استفاده از آن می توان دمای محیط یا دمای یک جسم را خیلی دقیق اندازه گیری نمود. این ابزار قالب های متفاوتی داشته و قادر است  به روش های مختلف درجه حرارت را اندازه گیری کند.

نحوه عملکرد گیج های دما با توجه به مدل های مختلف آن متفاوت می باشد. در حقیقت کارکرد دما سنج جیوه ایی برای تشخیص تغییرات ناشی از حرارت، با نحوه کار کردن آن در دما سنج های لیزری و دیجیتالی متفاوت است. از ساده ترین مدل های گیج های دما، می توان به دما سنج های جیوه ایی و الکلی اشاره کرد. عملکرد این دو گیج شبیه به یکدیگر بوده و مبنای کار آنها به تغییر حجم ماده درون دما سنج بستگی دارد.

گیج دما از نظر کاربرد تفاوت هایی با ترانسمیتر دما دارد. ساده ترین نوع دماسنجی که در بازار موجود است، دماسنج هایی جیوه ایی هستند و معیار اندازه گیری آنها، تغییر حجم جیوه به خاطر گرما است.

گیج دمای آنالوگ که به عنوان ترمومتر آنالوگ یا دما سنج عقربه ایی نیز شناخته می شود، تا حد زیادی در پتروشیمی استفاده می شود زیرا گیج های دمای آنالوگ بر خلاف گیج های دمای دیجیتال، برای اندازه گیری دما از جریان الکتریسیته  استفاده نمی کنند. زیرا ممکن است جریان برق در شرکت های پتروشیمی، به انفجار منجر شود.

گیج دما کاربردهای متنوع و مختلفی دارد. یکی از متداول ترین کاربردهای گیج دما، استفاده از آن در پروژه های پزشکی برای اندازه گیری دمای بدن و تب می باشد. علاوه بر این گیج دما در پروژه های آزمایشگاهی برای اندازه گیری دمای محیط و همچنین دمای محل انجام واکنش نیز قابل استفاده است. گیج دما همچنین در لوازم و تجهیزات خانگی از جمله مایکروفر و تجهیزات آشپزی نیز به کار برده می شود.

فلو سوئیچ

فلو سوئیچ یا سوئیچ جریان نوعی ابزار دقیق است و بر جریان هوا، بخار و مایعات نظارت دارد. فلو سویچ می تواند  یک سیگنال را به دستگاهی دیگر مثل پمپ آب بفرستد و سپس از این جریان برای روشن و خاموش کردن پمپ استفاده کند. به طور کلی حرکت جسمی گاز، مایع و یا بخار در یک لوله جریان نامیده می شود و این جریان منجر به سوئیچ شدن می شود. فلو سویئچ در بیشتر اوقات برای نگهداری کردن از پمپ ها و خنک کننده ها مورد استفاده قرار می گیرد. فلو سوئیچ به یک زنگ هشدار مجهز است و در زمان هایی که جریان خیلی بالا یا خیلی پایین است، زنگ هشدار آن به صدا در می آید. در مواقعی که هیچ جریانی وجود ندارد، فلو سوئیچ می تواند یک جریان را متوقف نماید ولی زمانی که جریان وجود دارد، موتور دستگاه حرکت کرده و در صورت لزوم با زنگ هشدار اخطار می دهد. از پرکاربردترین انواع فلوسوییچ، فلوسوئیچ چیلر، تیغه ای و خطی است.

 فلو سوئیچ در موارد زیادی از جمله سیستم های گرمایش آب گرم، تهویه مطبوع، تجهیزات خنک کننده، سیستم های آتش سوزی و سیستم های کلرینگ استخر استفاده می شود. در حقیقت فلو سوئیچ ها به دو بخش سوئیچ جریان هوا و سوئیچ جریان مایع دسته بندی می شوند. فلو سوئیچ قادر است سیگنال های مختلف را با توجه به نیاز صنایع مختلف، به سایر دستگاه ها گزارش کند. به این ترتیب و از طریق این گزارش، آنها می توانند به موقع خاموش یا روشن شوند. به طور کلی می توان گفت فلو سوئیچ ها عملکرد بسیار خوبی داشته و همچنین مقاومت زیادی در برابر انواع خوردگی دارند. در هنگام خرید یک فلو سوئیچ باید مواردی مثل نوع و نحوه اتصال فلو سوئیچ، رنج آن و همچنین چگالی آن توجه کرد.



:: برچسب‌ها: گیج فشار ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()